Timpul pentru pamantenii

vineri, 13 februarie 2009

mesaj catre prieten Drag










Ne trezim dintr-o data intr-o stare confuza, o stare care am vrea sa o cunoastem , sa cautam in cufarul din sufletul nostru si sa gasim , momentul , clipa in care am mai trait odata acea stare, care ne FACE confuzi, care ne provoaca aceea incertitudine si ne FACE sa cautam un raspuns, un raspuns realist la ceea ce se intampala in jurul nostru.

Atatea lucruri , se intampla in jurul nostru si oricat am incerca sa cautam un raspuns coerent nu reusim. De ce? Pentru ca exista lucruri care pur si simple nu ne sunt permise sa le stim , sa le cunoastem, pentru ca pur si simple NU NE APARTIN.
Un prieten, o incurajare era si este pentru mine, si totus nu inteleg de ce asa dintr-o data , trebuie sa treaca printr-o astfel de situatie. El intotdeauna era asa de puternic atat de credincios, devotat Domnului, cu ravna si dragoste pentru a descoperi mai multe despre EL. Nu reusesc sa inteleg , ca acum starea lui e diferita nu resuescs sa ma obijnuiesc la idee ca pentru el lucrurile s-au schimbat. De ce oare?de ce nu inteleg Domnul meu?
As vrea sa pot sa fac atatea lucruri pentru el, as vrea sa ma pun in locul lui sa il inteleg, sa ii simt durerea…dar ce durere , caci ori de cate ori vorbesc cu el, el imi vorbeste de bucurie de fericire de incredere, de plinatate…cum se poate asa ceva?
Stau si ma gandesc Doamne, oare sunt eu acel care ar trebui sa inchid ochii si sa las sa treaca lumea peste mine, sa fac liniste si sa gasesc ceea ce atat am cautat? Oare nu sunt eu acel care sta pe patul suferintei pentru ca sufletul meu este bolnav, pentru ca este contaminat cu atatea ganduri din lumea asta , cu atata desertaciune, care ma poarta tot mai mult si mai mult spre confuzia si ceata lumii acesteia?
O prieten drag, cate ma inveti si iti multumesc de atata dragoste ce ai in privire, inca si in timpuri grele pentru tine; Ma rog Domnului ca voia Lui cu privire la viata ta sa se faca, si orice ar fi, stiu ca Domnul va FACE ASTFEL IN CAT PRIN VIATA SI TRAIREA TA, TOTI SA AVEM CEVA DE INVATAT.
Esti un stalp de luare aminte in viata mea, o noua lectie si un zambet pentru inima mea…iti multumesc viteazule ca imi areti ca DOMNUL iubeste in atatea feluri , cu atata putere si credinciosie.
Orice ar fi, chiar de lumea ne-ar zbura ca praful in vant, ne mai ramane ceva, DRAGOSTEA PENTRU MIRELE CEL SFANT!
Inchid ochii si ma gandesc ca viata este doar o calatorie care se va sfarsi odata atat pentru mine cat si pentru tine, dar cel mai mult conteaza, lectia si urmele care le-am lasat pe asfaltul ei, si strigatul sufletului nostru , luptand si inaintand ca SOLDATII MIRELUI, spre CASA !!
Acum imi mai ramane doar ceva de spus…Iti multumesc Sergiu, pentru ca in ochii tai l-am vazut pe Isus!

Te salut cu 1Petru 1:3-9
Te salut cu 1Petru 1:3-9