Timpul pentru pamantenii

marți, 8 septembrie 2009

incolo fiecare sa ia seama...sa nu se fi trezit prea tarziu

Nu demult,mai exact de curand intr-una din zilele mele obijnuite de serviciu,dupa norma obijnuita depusa in programul de working,am iesit si ma indreptam catre autobuzul 11 care trebuia sa ma duca in apropierea zonei in care locuiam....ajuns in fatza lui,mi s-au inchis usile...am alergat dupa el pana la intersectie ,i-am facut semn sa mi deschida..dar nici un rezultat...am ramas in statia aceea asteptand inca 20 de min pentru a astepta un alt autobuz....Intamplarea aceasta este fericita,dar in ce priveste textul din Cartea Vietzii,spre deosebire de cazul meu ,aici autobuz care sa revina nu mai este,asa ca ultimele cuvinte ca remember pe care mi le zic in primul rand mie sunt acestea:"Nu fortzati mana cea Buna a Creatorului desfatandu-va pana in ultima clipa,sau intarziind in lucrarea pe care EL v-a incredintat-o,de unde stiti ca bunatatea Domnului nu e pe sfarsite???,Daca mania Lui se va dezlantui in clipa in care voi o consideratii secunda prielnica pentru voi......Fitzi inteleptii,si nu mai umblatii ca oameni ai noptzii,ci ca niste fii ai Luminii traitzi intelept,bucurati-va de viata ,stiind ca atzi fost rascumparati cu sangele scump al Lui Iisus Hristos,stiind ca numele voastre sunt scrise in cartea vietii ,avand mostenire nu masinii si vile pe pamantul acesta care se clatina ,ci o comoara intr-o tzara care nu se clatina..."