Timpul pentru pamantenii

vineri, 14 mai 2010

Spune-mi cand


Spune-mi cand,cum,ce sa fac,
Vreau sa-ti fiu mereu pe plac,
nu vreau viata sa-o traiesc,
de pacate sa-o manjesc,

Vreau sa traiesc frumos lin cu tine,
sa pot privii cu nadejde spre ziua de maine,
Sa spun clipelor ce vin ,
Ca-mi iubesc Domnul Divin.

In clipele tristetii tale,ne-ai adus Speranta,
Ne-ai daruit cea mai veritabila comoara : Viata.
Si ai promis la invierea si inaltarea ta,
Ca ne vei face parte vesnic,de prezenta Ta.

Ne-ai adus bucurie ,ridicand poverii si chin,
Si ai daruit iertare ,liniste in locuri de suspin,
Esti minunat parinte, esti Pacea si Minunatul vis,
Si cerul mi-este martor , esti Tot ce mi-ai promis


Astazi va-ndemn pe totii ,priviti din nou spre cer,
Priviti cu bucurie ,Curand Revine EL...
Si ne va duce Acolo,unde ne-a promis
Unde plans,agonie ,tristetii vor fi doar un trist vechii vis...

Ramai azi in iubirea-i si Adevarul Sau
Si el promis-a vesnic,vei fi in Raiul Sau
Si daca azi pamantul este murdar si gol
Sfinteste-l prin trairea-ti,ramai al cerului Sol.