Timpul pentru pamantenii

marți, 21 iulie 2015

Printul Cersetor la tomberoane incuiate





           Printul Cersetor la tomberoane incuiate

                          Fiti Oameni,nu Brute !



"Voi aveti totul deplin in EL",
"De aceea va spun,ca orice lucru veti cere in Numele Meu veti primii "
-Lazar ,era un fiu al cerului,dar totusi Dumnezeu a ingaduit temporar o incercare de suferinta asupra sa in timp ce bogatul la usa careia traia el,se lafaia in bunastare.
 De prea multe ori batem la usa gresita,uitand ca privirea noastra trebuie sa fie in Sus,nu la oameni.Suntem prea tematori,devenim cersetori la tomberoane incuiate.Marile magazine tin tomberoanele incuiate pentru a impiedica accesul animalelor,dar implicit si al cersetorilor. Zilele acestea m-am confruntat cu o dilema: Pastram pungile de gunoi pe balcon,loc in care isi fac aparitia vulpile sau pisicile vecinilor pentru a se hrani din resturile aflate in pungi.Din comoditatea de a nu face curat dupa aceste animale,am cautat solutii pentru a le impiedica accesul,pana cand am realizat ca si ele au nevoie sa traiasca,si de ce in comoditatea mea nu as pierde 10 minute sa curat dupa ele,lasandu-le sa traiasca infruptandu-se din ceea ce gasesc ele in pungi.

Oamenii,pierd cerul,si  multe  alte lucruri importante datorita starii de comoditate,pentru a nu se simti deranjati. Vedeti dumneavoastra,in fata unor "bogatanii","corporatii" noi suntem precum vulpile si pisicile  de care v-am povestit mai sus.Insa nu trebuie trecut cu vederea faptul ca in ochii lui Dumnezeu noi suntem importanti,creatia pentru care Dumnezeu si-a daruit propriul Fiu pentru a-i oferii salvarea de la chinul si remuscarea vesnica .
De prea multe ori datorita foametei comparatiei cu ceilalti devenim brute,bruscand si ranind poate pe ceilalti din jurul nostru.
Fie ca te consideri un LAZAR sau BOGAT,e timpul sa schimbi astazi ceva in atitudinea ta :

" Priveste mai des in Sus,vei deveni astfel mai bun,mai multumit,mai uman..."