Timpul pentru pamantenii

vineri, 22 mai 2009




Doar în Hristos mă-ncred mereu Versul de dor, lumina mea Turn de scăpare-i Dumnezeu Când e furtună-n viaţa mea. De-ar fi să trec prin valea grea Şi chiar de-i noapte-n jurul meu Prin încercari, prin vreme rea Doar în iubirea Sa mă-ncred! Doar în Hristos Darul divin Ce-n chip de om s-a întrupat Batjocorit, de toţi respins El a purtat al meu păcat. Mânia Tatălui de sus S-a potolit la Golgota În locul meu muri Isus, Iar eu trăiesc prin moartea Sa ! Au pus Lumina în mormânt, În întuneric L-au lăsat. Dar nu s-a stins, al meu Domn Sfânt Triumfător a înviat. Biruitor e Domnul meu, Blestemul greu a ridicat! Eu sunt a Lui , iar El e-al meu Cu sânge m-a răscumpărat. În faţa morţii când voi sta Doar în Hristos mă-ncred mereu! Căci orice pas din viaţa mea Îl hotărăşte Dumnezeu.