Timpul pentru pamantenii

miercuri, 6 mai 2009

Stiu cine esti

stiu cine esti si te-am vazut de mult,
Stiu cine esti,prefer sa stau tacut,
Stiu cum cu mana ta ,mai palmuit,si mai indepartat
Cand lacrimii imi curgeau,te stiu ironic cum radeai ...

Stiu ca stateai cu gasca si oamenii nebunii
Doreai sa fii ca ei ,sa spui cu ei minciunii
Stiu cum tu,de departe mergeai cu ei sa furii
Va ascundeatzi in noapte ,defaimati in Drogatzii...

Dar Eu,n-am incetat vreodata sa nu te privesc
in fiecare clipa-ti declar ca TE IUBESC
Mi-am daruit viata,m-am omorat pe mine
Si-am inviat din moarte ,ca sa traiesc cu tine
Iti dau indicii in viata ,cu mii sa ma gasesti
Te astept,in orice clipa ,macar numele sa-mi soptesti
Eu nu-ti voi cere taxe ,nimik din ce primesti
Eu vreau sa ti dau iertarea,vreau liber sa traiesti...
Daca vreodata in viata vrei ca sa ma auzi ,
Te rog deschide-ti ochii ,si-n liniste s-ascultii
Sa privesti sus spre stele ,si ziua florile verzii
s-asculti un greier ziua,si-un raurel vuind
S-ating un fir de iarba,sa strangi un crin in mainii
Sa-ti dai tu singur seama ,sa recunostii ca EU exist
Si daca-odata in viata ,vei reusi aceasta
Sa ma cautzii in taina,eu iti voi fi Speranta
Te-astept cu mii de lacrimii te vreau,stiu ca tu esti Frumos
Vreau sa-mi fi fiu in Slava,numele mi-e Hristos

Am indurat atatea,din dragoste si tzel
Sa te am langa mine,sa te crutz de Durerii
Sa-ti iau povara neagra,plumbul de pacat
Sa te purific iarasi ,sa te fac alb,curat !!!

Stiu ca-ntro zi odata,te voi vedea candva
Dar tu fiu drag de astazi,asculta-mi inima
N-as vrea sa-mi ramai departe ,sa nu ma recunosti
Pentru tine scumpe,am dat chiar miile de ostii
si-n ziua ce-o sa vina ,te rog tu nu uita
Ca bat din usa-n usa ,ajung la usa ta ...

>>>> VEI DESCHIDE???<<<<<