Timpul pentru pamantenii

sâmbătă, 6 decembrie 2008

cine sunt eu ??

  • astazi am avut o zi lipsita de activitati.....stau si ma intreb de ce a fost asa....cand ne asteptam ca totul sa mearga ok,cand lucrurile isi incep demersul dis de dimineatza in directia dorita,de ce la urma urmei nu avem nici satisfactia ca am fost utili,si nici nu ne am dus responsabilitatile la capat,din contra cel putin eu ,astazi am fost iresponsabil.
  • ma doare cumplit cand ma vad falimentand cand privesc oglinda care adesea o priveam si mi schitza un zambet acu pare sa fie incrustata de tristete,traind si parca accentuand calvarul alegerilor mele,totusi trebuie sa ma desprind din starea asta,caut un remediu.
  • e foarte interesant ca Dumnezeu inca si revarsa binecuvantarile si peste copii neascultatori,chiar si peste cei razvratiti in duhul lor,cei care cu fizicul poate s prezenti aproape de "Locuintza Tatalui Lor" dar cu inima stau tare departe de Casa.
  • Cand eram mic imi amintesc cu drag momentele care desi la inceput pareau monotoane sau ilogice prin mama mea ma obliga sa citesc cate 4 capitole din " cartea Intelepciunii",imi amintesc cum intreaga zi se colorase in lumina adevarului iar copilaria imi era traita in adevaratule ei sens,pentruca eram indrumat sa mi traiesc copilaria fericit pe o cale sigura.
  • Acum ca am devenit mare imi doresc asa mult sa nu mai fiu o persoana deprimata,sa lupt ,pentruca am devenit o persoana care nu suporta esecul pentruca ma doboara ma vad vulnerabil,dar stiu ca Dumnezeu imi va da putere sa inving si Cred cuvantul sau si am certitudinea ca si EL se va implica( EL deja s-a implicat in lupta) si el in lupta mea impotriva pacatului,impotriva compromisului,impotriva imitatiilor,impotriva minciunilor ,impotriva drogului de a gusta " fericirii efemere" care - mi cauzeaza rani adanci. Am pus punct vietii mele...si stiu ca de acum o sa fiu un alt om....o sa lupt cu pretzul vietii mele pentruca am in fatza un model care a facut deja lucrul acesta .
  • Chiar daca presiunea celui rau incearca sa mi coloreze cerul gri,sa mi faca o ambiantza care sa ma deprime si sa ma sufoce, eu respir in binecuvantarea Lui ,imi marturisesc pacatul si EL este drept si credincios sa ma ierte, stau in liniste si astept disparitia cetii printre care plutesc.....iar Dimineatza cand o sa ma trezesc o sa vaslesc din nou spre mal cu mai mult elan....pentru ca o sa mi vad tzara tot mai aproape .
  • Tzara minunata ...te astept,te doresc,te visez ...pentru tine lupt si pentru Acel ce iubitu-ma intai !!!